Evidence-Based Practices: Effects on Literacy and Numeracy Using Teaching at the Right Level Approach in Mexico

Revisión del 19:18 8 sep 2024 de Tezcatl (discusión | contribs.) (Página creada con «{{divpagina}} {{ficha}}<div class="img_ficha"> 150px|miniaturadeimagen|izquierda</div> Hevia, Felipe J., Vergara Lope Tristán, Samana y Anabel Velásquez Durán, 2021, "Evidence-Based Practices: Effects on Literacy and Numeracy Using Teaching at the Right Level Approach in Mexico" en Munene Ishmael I. (edit), ''Ensuring All Children Learn: Lessons from the South on What Works in Equity and Inclusion'', Lanham, Lexington Boo…»)
(difs.) ← Revisión anterior | Revisión actual (difs.) | Revisión siguiente → (difs.)

Hevia, Felipe J., Vergara Lope Tristán, Samana y Anabel Velásquez Durán, 2021, "Evidence-Based Practices: Effects on Literacy and Numeracy Using Teaching at the Right Level Approach in Mexico" en Munene Ishmael I. (edit), Ensuring All Children Learn: Lessons from the South on What Works in Equity and Inclusion, Lanham, Lexington Books, MD, pp 201–11 ISBN: 978-1-79363-627-0 https://bit.ly/37Z7Hjg

Palabras clave: educación ciudadana, competencias para la vida, educación para la paz, educación sanitaria, afectividad

CIESAS Golfo