Diferencia entre revisiones de «Evidence-Based Practices: Effects on Literacy and Numeracy Using Teaching at the Right Level Approach in Mexico»

Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
 
Línea 4: Línea 4:
[[Hevia, Felipe J.]], Vergara Lope Tristán, Samana y [[Anabel Velásquez Durán]], 2021, "[[Evidence-Based Practices: Effects on Literacy and Numeracy Using Teaching at the Right Level Approach in Mexico]]" en Munene Ishmael I. (edit), ''Ensuring All Children Learn: Lessons from the South on What Works in Equity and Inclusion'', Lanham, Lexington Books, MD, pp 201–11 ISBN: 978-1-79363-627-0 URL: https://bit.ly/37Z7Hjg
[[Hevia, Felipe J.]], Vergara Lope Tristán, Samana y [[Anabel Velásquez Durán]], 2021, "[[Evidence-Based Practices: Effects on Literacy and Numeracy Using Teaching at the Right Level Approach in Mexico]]" en Munene Ishmael I. (edit), ''Ensuring All Children Learn: Lessons from the South on What Works in Equity and Inclusion'', Lanham, Lexington Books, MD, pp 201–11 ISBN: 978-1-79363-627-0 URL: https://bit.ly/37Z7Hjg


'''Palabras clave:''' [[:Category:Educación ciudadana|Educación ciudadana]], [[:Category:Competencias|Competencias]], [[:Category:Educación para la paz|Educación para la paz]], [[:Category:Educación sanitaria|Educación sanitaria]], [[:Category:Afectividad|Afectividad]]
'''Palabras clave:''' [[:Category:Educación ciudadana|Educación ciudadana]], [[:Category:Competencias para la vida|Competencias para la vida]], [[:Category:Educación para la paz|Educación para la paz]], [[:Category:Educación sanitaria|Educación sanitaria]], [[:Category:Afectividad|Afectividad]]


{{CIESAS Golfo}}
{{CIESAS Golfo}}
Línea 10: Línea 10:


[[Category:Educación ciudadana]]
[[Category:Educación ciudadana]]
[[Category:Competencias]]
[[Category:Competencias para la vida]]
[[Category:Educación para la paz]]
[[Category:Educación para la paz]]
[[Category:Educación sanitaria]]
[[Category:Educación sanitaria]]

Revisión actual - 20:53 8 sep 2024

Hevia, Felipe J., Vergara Lope Tristán, Samana y Anabel Velásquez Durán, 2021, "Evidence-Based Practices: Effects on Literacy and Numeracy Using Teaching at the Right Level Approach in Mexico" en Munene Ishmael I. (edit), Ensuring All Children Learn: Lessons from the South on What Works in Equity and Inclusion, Lanham, Lexington Books, MD, pp 201–11 ISBN: 978-1-79363-627-0 URL: https://bit.ly/37Z7Hjg

Palabras clave: Educación ciudadana, Competencias para la vida, Educación para la paz, Educación sanitaria, Afectividad

CIESAS Golfo