Diferencia entre revisiones de «An Approach to Basic Learning for Life in the Mexican Southwest: Citizenship, Emotion Management, and Self-Care»
(Página creada con «{{divpagina}} {{ficha}}<div class="img_ficha"> 150px|miniaturadeimagen|izquierda</div> Vergara- Lope Tristán, Samana, Hevia, Felipe J. y Velásquez Durán, Anabel, 2021. "An Approach to Basic Learning for Life in the Mexican Southwest: Citizenship, Emotion Management, and Self-Care" en Munene, Ishmael I. (edit.), Ensuring All Children Learn: Lessons from the South on What Works in Equity and Inclusion, Lanham, MD, Lex…») |
Sin resumen de edición |
||
Línea 1: | Línea 1: | ||
{{divpagina}} | {{divpagina}} | ||
{{ficha}}<div class="img_ficha"> | {{ficha}}<div class="img_ficha"> | ||
[[Archivo:Velazquez Aprendizaje.jpg|150px|miniaturadeimagen|izquierda]]</div> | [[Archivo:Velazquez Aprendizaje.jpg|150px|miniaturadeimagen|izquierda|link=https://{{SERVERNAME}}/index.php?title=An_Approach_to_Basic_Learning_for_Life_in_the_Mexican_Southwest:_Citizenship,_Emotion_Management,_and_Self-Care]]</div> | ||
Vergara- Lope Tristán, Samana, [[Hevia, Felipe J.]] y [[Velásquez Durán, Anabel]], 2021. "[[An Approach to Basic Learning for Life in the Mexican Southwest: Citizenship, Emotion Management, and Self-Care]]" en Munene, Ishmael I. (edit.), Ensuring All Children Learn: Lessons from the South on What Works in Equity and Inclusion, Lanham, MD, Lexington Books, pp 978-1 ISBN: 978-1-79363-627-0 https://bit.ly/37Z7Hjg | Vergara- Lope Tristán, Samana, [[Hevia, Felipe J.]] y [[Velásquez Durán, Anabel]], 2021. "[[An Approach to Basic Learning for Life in the Mexican Southwest: Citizenship, Emotion Management, and Self-Care]]" en Munene, Ishmael I. (edit.), Ensuring All Children Learn: Lessons from the South on What Works in Equity and Inclusion, Lanham, MD, Lexington Books, pp 978-1 ISBN: 978-1-79363-627-0 https://bit.ly/37Z7Hjg | ||
'''Palabras clave:''' | '''Palabras clave:''' [[:Category:Educación ciudadana|Educación ciudadana]], [[:Category:Competencias para la vida|Competencias para la vida]], [[:Category:Educación para la paz|Educación para la paz]], [[:Category:Educación sanitaria|Educación sanitaria]], [[:Category:Afectividad|Afectividad]] | ||
{{CIESAS Golfo}} | {{CIESAS Golfo}} | ||
Línea 14: | Línea 14: | ||
[[Category:Educación sanitaria]] | [[Category:Educación sanitaria]] | ||
[[Category:Afectividad]] | [[Category:Afectividad]] | ||
[[Category:Capítulos de Libros]] | |||
[[Category:En inglés]] | |||
{{divpaginaend}} | {{divpaginaend}} |
Revisión actual - 20:02 8 sep 2024
Vergara- Lope Tristán, Samana, Hevia, Felipe J. y Velásquez Durán, Anabel, 2021. "An Approach to Basic Learning for Life in the Mexican Southwest: Citizenship, Emotion Management, and Self-Care" en Munene, Ishmael I. (edit.), Ensuring All Children Learn: Lessons from the South on What Works in Equity and Inclusion, Lanham, MD, Lexington Books, pp 978-1 ISBN: 978-1-79363-627-0 https://bit.ly/37Z7Hjg
Palabras clave: Educación ciudadana, Competencias para la vida, Educación para la paz, Educación sanitaria, Afectividad